Türkiye’de hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimini sağlamak, faaliyet ve etki alanını genişletmek için, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, nitelikli işgücüne ihtiyaç duyulmaktadır. Hizmet kalitesinin öneminin gün geçtikçe arttığı dünyamızda çağrı merkezi yöneticiliği bu ihtiyacı birinci derecede karşılayan güce sahip bir program olarak karşımıza çıkmaktadır. Tüketici tercihlerini belirleyen en önemli unsurlar olan hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti tüm sektörlerde öncelikli hedef haline gelmiştir. Bölümümüz bu çerçevede bir işletmede üretimden satışa kadar uzanan temel işletme sürecinin yöneticiliğini yapabilecek nitelikli insan gücü yetiştirmeyi amaçlamaktadır.
Programdan mezun olanların alacağı unvan
İki yıl süreli Çağrı Merkezi Hizmetleri önlisans (uzaktan eğitim) programından mezun olan öğrenciler Çağrı Merkezi Meslek Elemanı" unvanına sahip olacaklardır.
Programdan mezun olanların istihdam alanları
Mezun öğrencilerin en büyük istihdam alanları programın özelliğinden dolayı ağırlıklı olarak sektörel hacmi giderek artan çağrı merkezleri başta olmak üzere tüm müşteri temas noktalarında istihdam edilebilirler.
ÖNLİSANS MEZUNİYET ALANLARINA GÖRE DİKEY GEÇİŞ YAPILABİLECEK LİSANS PROGRAMLARI
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı |
Görsel İletişim Tasarımı Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Halkla İlişkiler ve Tanıtım İletişim İletişim Bilimleri İletişim Sanatları İletişim ve Tasarımı İnsan Kaynakları Yönetimi İşletme Lojistik Yönetimi Medya ve İletişim Teknoloji ve Bilgi Yönetimi Yeni Medya Yeni Medya ve İletişim Yönetim Bilişim Sistemleri |
GEÇİŞ YAPILABİLECEK AÇIKÖĞRETİM LİSANS PROGRAMLARI
(PROGRAMLARIN 5. YARIYILINA FARK DERSLERİ ALMADAN KAYIT YAPILABİLECEKTİR)
Çağrı Merkezi Hizmetleri |
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
GEÇİŞ YAPILABİLECEK AÇIKÖĞRETİM LİSANS PROGRAMLARI
(PROGRAMLARIN 5. YARIYILINA FARK DERSLERİ ALARAK KAYIT YAPILABİLECEKTİR)
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı |
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri İktisat Kamu Yönetimi Maliye Uluslararası İlişkiler İşletme Yönetim Bilişim Sistemleri Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Turizm İşletmeciliği |