Türkiye’de hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimini sağlamak, faaliyet ve etki alanını genişletmek için, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, nitelikli işgücüne ihtiyaç duyulmaktadır. Hizmet kalitesinin öneminin gün geçtikçe arttığı dünyamızda çağrı merkezi yöneticiliği bu ihtiyacı birinci derecede karşılayan güce sahip bir program olarak karşımıza çıkmaktadır. Tüketici tercihlerini belirleyen en önemli unsurlar olan hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti tüm sektörlerde öncelikli hedef haline gelmiştir. Bölümümüz bu çerçevede bir işletmede üretimden satışa kadar uzanan temel işletme sürecinin yöneticiliğini yapabilecek nitelikli insan gücü yetiştirmeyi amaçlamaktadır.

Programdan mezun olanların alacağı unvan

İki yıl süreli Çağrı Merkezi Hizmetleri önlisans (uzaktan eğitim) programından mezun olan öğrenciler Çağrı Merkezi Meslek Elemanı" unvanına sahip olacaklardır.

Programdan mezun olanların istihdam alanları

Mezun öğrencilerin en büyük istihdam alanları programın özelliğinden dolayı ağırlıklı olarak sektörel hacmi giderek artan çağrı merkezleri başta olmak üzere tüm müşteri temas noktalarında istihdam edilebilirler.

 

 

ÖNLİSANS MEZUNİYET ALANLARINA GÖRE DİKEY GEÇİŞ YAPILABİLECEK LİSANS PROGRAMLARI

 

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı

Görsel İletişim Tasarımı

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

İletişim

İletişim Bilimleri

İletişim Sanatları

İletişim ve Tasarımı

İnsan Kaynakları Yönetimi

İşletme

Lojistik Yönetimi

Medya ve İletişim

Teknoloji ve Bilgi Yönetimi

Yeni Medya

Yeni Medya ve İletişim

Yönetim Bilişim Sistemleri

 

 

GEÇİŞ YAPILABİLECEK AÇIKÖĞRETİM LİSANS PROGRAMLARI

(PROGRAMLARIN 5. YARIYILINA FARK DERSLERİ ALMADAN KAYIT YAPILABİLECEKTİR)

 

Çağrı Merkezi Hizmetleri

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

 

 

GEÇİŞ YAPILABİLECEK AÇIKÖĞRETİM LİSANS PROGRAMLARI

(PROGRAMLARIN 5. YARIYILINA FARK DERSLERİ ALARAK KAYIT YAPILABİLECEKTİR)

 

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı

Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri

İktisat

Kamu Yönetimi

Maliye

Uluslararası İlişkiler

İşletme

Yönetim Bilişim Sistemleri

Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi

Turizm İşletmeciliği