E-DEVLET ÜZERİNDEN ELEKTRONİK KAYIT
Aday öğrenciler için e–kayıt zorunlu olmayıp isteğe bağlıdır. Elektronik kayıt (e–kayıt) yaptırmak isteyen aday öğrencilerin (şayet yoksa) PTT şubelerinden e– devlet şifresi almaları gerekmektedir.
E-kayıt kılavuzu için tıklayınız.
E–kayıtta öğrencinin yerleşme bilgileri ÖSYM verisinden otomatik olarak gelecek olup. Millî Eğitim Bakanlığından lise mezunu olup olmadığına dair bilgi de aynı ekranda yer alacaktır. Askerlik durumu kayıt olmalarına engel olmayacaktır. Ancak Millî Eğitim Bakanlığından lise mezuniyet bilgisi alınamayan öğrenciler Elektronik kayıt yapamayacak ve Üniversitemize yönlendirilecektir.
e-Devlet resmi adresi olan https://www.turkiye.gov.tr/ adresine giriş yaparak e-Hizmetler bölümü altında yer alan ‘Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı' başlığı altındaki bölümde Üniversite E-kayıt seçeneğini seçerek karşınıza gelen ekran üzerindeki adımlar geçilerek e-kayıt işlemini gerçekleştirilebilirsiniz. E-kayıt seçeneği seçildikten sonra ->Bilgi güncelleme işlemi yapılacak Üniversite isimleri olan liste açıldığında -> “Devam Et” butonu tıklanacak Ekrana gelen yerleştirme bilgileri ve Üniversite duyurusu incelenip -> “Onaylıyorum” kısmına “Evet” yazılacak -> Cep telefonuna gelen kod “Doğrulama Kodunuz” alanına yazılacak ve -> Devam Et butonuna basılacak -> “Dosyayı indir” bağlantısı ile bilgisayara kayıt edilecek -> Sisteme tekrar giriş yapılarak kayıt kontrol edilecektir.
E-Devlet üzerinden elektronik kayıtlar 1-3 Eylül 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Kayıt işleminden sonra mutlaka kayıt yapıldığına dair belge alınmalıdır. Bu yöntemle kayıt işlemini tamamlayan öğrencilerin Üniversitemize kayıtlarla ilgili olarak gelmelerine veya herhangi bir belge getirmelerine gerek yoktur. e-Devletten kayıt olan öğrencilerimiz daha sonra yine e-Devletten öğrenci belgesi alabilirler.