Çağrı merkezi hizmetleri sektörü 2020 yılı itibariyle 135 bin çalışana istihdam sağlayan Türkiye ve dünyanın en hızlı büyüyen sektörlerinin başında gelmektedir. Yurt içi haricinde 10 yabancı ülkeye daha hizmet veren çağrı merkezi hizmetlerinin ileri ki yıllarda çok daha fazla büyüyeceği öngörülmektedir. Çağrı merkezi hizmetleri sektörünün güçlü yönleri nelerdir? Bu sektörün istihdam potansiyeli nedir? ÇMH sektörünün çalışanlarına sunduğu kariyer olanakları nelerdir? Bu alandaki mesleki standartlar ve sektörün beklentileri nelerdir? Konularının tartışılacağı oturumda Türkiye'de sektörün önde gelen ÇMH firmaları tarafından kurulan Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Sayın S. Rengin AĞILÖNÜ bizlerle beraber olacaktır. Etkinliğimize tüm değerli akademisyenlerimiz, idari personelimiz ve öğrencilerimiz davetlidir.